Vážení rodiče,
z důvodu nařízení vlády ČR nemohou v budovách naší školy proběhnout plánované konzultační dny. Proto jsme se rozhodli tyto konzultace uskutečnit online formou a využít k tomu pro všechny ročníky oba plánované dny, tedy úterý 23. března a středu 24. března a to vždy od 15. do 17. hodin.
Všem žákům budou do Gmailu zaslány přihlašovací tabulky ke konkrétním učitelům a budete si moci rezervovat konkrétní čas pro individuální konzultaci. Rovněž v Gmailu i Dm Softwaru naleznete odkaz pro přihlášení ke schůzce s konkrétním učitelem, stačí na odkaz pouze kliknout, budete do hovoru přesměrováni a poté kliknete na zelené tlačítko „Připojit se“.
Konzultace budou probíhat po 10 minutových blocích a moc prosím rodiče o dodržení těchto časových limitů, po uplynutí vyhrazené doby bude hovor přerušen.
Rezervační tabulky budou aktivní do úterý 14:30 hod., poté opět po skončení konzultací a zase do středy 14:30 hod.
Chtěl bych ještě poprosit rodiče těch žáků, kteří nemají žádné problémy se vzděláváním, aby zvážili nutnost konzultace s konkrétními vyučujícími a umožnili přednostně rezervaci termínů rodičům, kteří to potřebují. Pokud se stane, že se termíny zaplní, kontaktujte prosím Emailem nebo zprávou do Dm Softwaru (elektronická žákovská knížka) konkrétního pedagoga a bude po domluvě sjednán jiný individuální termín. Kontakty na pedagogy najdete na webu školy.
Děkuji všem rodičům za pochopení a doufám, že tato forma konzultací bude účelná a pomůže komunikaci mezi školou a rodiči v této nelehké době.
Leon Hahn, ředitel školy